Stond hier in januari 2024. Plaatsen voldoende groot. 's Nachts verlicht. Stroomzuilen zonder functie, geen V&E. Rustig. Mooi startpunt voor een rondleiding door de stad. Winkels en restaurants op loopafstand. Alleen de bewegwijzering van het plein behoeft verbetering...

Klaus-Heike

Wij waren hier 20 juli. Prima plaats, maar niet voor 11 campers. Max. 8. Vannacht stroomzuil uitgevallen en dus ook de verswaterzuil.Het telefoonnummer op site wordt kennelijk niet bemand.

• Teichweg 3

35066, Frankenberg, Duitsland