sublieme camping met royale plaatsen. Weids uitzicht over de polder met in de verte de vuurtoren. Dorp en strand op fietsafstand 4 km. Vlakbij natuurgebied met water en veel vogels. Betrekkelijk nieuwe camping waar de hangen nog moeten groeien. Schitterend schoon sanitair. Hycar 12 sept 2023

camperhycar

Vriendelijke ontvangst we mochten zelf ons plekje zoeken op het nieuw aangelegd veldje wat er heel goed verzorgd uitziet . Ook het sanitair gebouw was heel netjes en schoon . zeker een aanrader

Odiliapeel

mooi verzorgde mini camping, bij landbouwbedrijf. vriendelijke beheerders. Sanitair perfect in orde, proper, ruime douches. Ruime plaatsen met telkens water en elektriciteitsaansluiting.

Camping Corneliahoeve