RCN Toppershoedje, vakantiepark

Ouddorp, Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Grote, gunstig gelegen camping. Vlak bij strand en fietspaden. Ouddorp en Goedereede zijn leuke plaatsjes vlakbij. Plekken op veldjes zonder afscheiding en weinig privacy. Wij hadden plek met prive sanitair (keurig, maar wel superklein)

• mei 2022

schoon, prettig ontvangst, dichtbij het strand en dorp....wat wil je nog meer?

• september 2021

Vriendelijke en schone familiecamping. Loopafstand van het strand en prachtige omgeving om te fietsen.

• mei 2022

schoon, prettig ontvangst, dichtbij het strand en dorp....wat wil je nog meer?

• september 2021

Over ons

About us image
Op RCN Topperhoedje, gelegen in Zuid-Holland, word je ’s morgens wakker met een heerlijk zacht zeebriesje. Vanuit je tent of caravan ben je zo bij de croissanterie voor een waardig vakantieontbijt. Daarna kun je de veelzijdige natuur verkennen tijdens een mooie wandeling of een fietstocht. Of je begeeft je naar het strand voor een actieve dag op het water. Vanaf de meivakantie tot eind september is er ieder weekend recreatie. In onze sportkooi kun je voetballen, basketballen en korfballen. Bij brasserie de Strandweg kun je heerlijk lunchen en dineren. Voor een avondje makkelijk eten kan je terecht bij de snackbar.

RCN Toppershoedje, vakantiepark