rustige camping , wij stonden aan de wijngaard iets prijzig voor wat het is

Krijo

kleinschalige camping, niet al te grote plaatsen. Super vriendelijke ontvangst. Sanitair is basic. de plaatsjes met zicht op de Maas zijn super mooi en ook de glamping is er kei mooi! gezellig ontmoetingspleintje aan de Maas waar je ook kan zwemmen of kajakken.

Danny&Saskia

Mooie kleinschalige camping aan de Maas. Sanitair kan beter, wel schoon maar basic. Vriendelijke eigenaren. Restaurant op loopafstand maar behoorlijk aan de prijs.

rustige camping , wij stonden aan de wijngaard iets prijzig voor wat het is

Camping de Boomgaard