prima verblijf gehad op deze kleine rustige camping. Camping ligt op loop afstand van de Waddenzee. Er is stroom aanwezig op het verharde gedeelte, maar wij stonden in het gras. Verder zijn er geen voorzienings om schoon water te vullen of je toilet cassette en je grijs water te lozen.

Germ-en-Reinata

Een mooie locatie op een rustige kampeerboerderij ca 2 kilometer vanaf het dorpje Hojem. Een mooi dorpje waar onderweg zijn alle panden en buitenruimtes te renoveren. maar bijna als gebruikelijk klopt de prijs niet. het is 145 dkk exclusief electra en douche gebruik.

Marskens Bondegårdsferie Hohenwarte