Viborg Sejlklub

Løgstrup, Denemarken

wat een prachtige plek. plaats voor 12 campers. alle voorzieningen aanwezig in het clubhuis. keurig onderhouden. betaling in het clubhuis bij de automaat. wijst zich vanzelf. wij hebben hier 2 nachten gestaan en tussendoor een bezoek gebracht aan de kalksteengroeve 19 km verderop.

• augustus 2022

Wat een rust. Alles aanwezig. Oude toilet gebouw werd weggehaald tijdens onze aanwezigheid. Dus nu alleen 2 toiletten/douches in club gebouw. Supermarkt ed. op 3 km van CP

Viborg Sejlklub