• juli 2024

Voor 35€ per nacht en dan nog betalen voor je douche is wel wat veel van het minder goede. Eten in restaurant is goed en kost niet veel. Jammer dat het gras bezaaid ligt met ganzen keutels. Je kunt prima fietsen in de omgeving, Wertheim is een aanrader om te bezoeken.

DeOranjeBus

Gunstig gelegen voor 1 overnachting onderweg. Nu al erg vol. Er is een restaurant waar bijna iedereen gaat eten (wij niet). Was dan ook erg druk. Verder erg rommelig. Wat ons betreft niet geschikt voor langer verblijf.

Kees---Jeanne

27 mei 2024 fijne camping en goede locatie voor op doorreis. hier voor 1 nachtje. vriendelijk geholpen bij de receptie. ruime plaats. zeker aan te raden ook voor langere periode. Jayden7

• juli 2024

Campingpark Wertheim-Bettingen