• juli 2024

De ontvangst is prima. De rest snel vergeten, vergane glorie. Wie heeft ooit bedacht een open lozing te maken voor chemisch toilet in de ruimte waar je kunt douchen en wastafels zijn. Te smerig voor woorden.

Rinaentheo

Wat een onvriendelijke ontvangst. Receptie gesloten tussen 13 en 15 uur. We waren er om 12.30 uur. Beheerder had geen tijd dus we moesten maar wachten tot 15 uur. Of € 10,- betalen. We zijn snel vertrokken. IK laat me niet belazeren.

• juli 2024

Campingplatz Forelle