• november 2023

€22,- is te duur voor deze plek !! Füssen wordt steeds duurder gemaakt en wij komen hier niet meer!!

wimpieg

Een prima CP met evt. elektrisch. Goede ligging om lopend Füssen te bezoeken, 25 minuten. Betalen in sportschool werkt ook prima. Ook cassette legen, lozen GW en vullen drinkwater gaat prima.

Sunnetje

Helaas is er momenteel een extreem luidruchtige bouwplaats naast de parkeerplaats, die waarschijnlijk nog een tijdje zal blijven staan. Daarna wordt de plaats aanbevolen. We betaalden €22 voor de nacht en €4 voor elektriciteit.

• november 2023

Wohnmobilplatz Sportstudio - Füssen