Nette camping maar wel duur. 1 overnachting was niet mogelijk en moesten minimaal 5 dagen blijven en zijn daarom maar verder gereden.

• mei 2022

Al snotterig aan de telefoon en een teleurstelling ter plaatse. We zijn nooit kleinzielig, maar deze prijzen betaal ik alleen aan het Bodenmeer, vooral omdat daar eigenlijk alleen maar bos is.

• november 2021

leuke kleine CP met een zeer goede ligging voor natuurliefhebbers. Toiletten geweldig en de hut is erg sfeervol en smaakt heerlijk. Service erg vriendelijk, de CP prijzen een beetje duur, geen internetontvangst. Zou weer komen.

• mei 2022

• november 2021