Campingpark Wiesenbeker Teich

Bad Lauterberg im Harz, Landkreis Göttingen, Nedersaksen, Duitsland

3van 5
  • augustus 2022

Nette camping maar wel duur. 1 overnachting was niet mogelijk en moesten minimaal 5 dagen blijven en zijn daarom maar verder gereden.

PBrg

Al snotterig aan de telefoon en een teleurstelling ter plaatse. We zijn nooit kleinzielig, maar deze prijzen betaal ik alleen aan het Bodenmeer, vooral omdat daar eigenlijk alleen maar bos is.

• november 2021

leuke kleine CP met een zeer goede ligging voor natuurliefhebbers. Toiletten geweldig en de hut is erg sfeervol en smaakt heerlijk. Service erg vriendelijk, de CP prijzen een beetje duur, geen internetontvangst. Zou weer komen.

3van 5
  • augustus 2022