Camping Koawa Le Château de Rochetaillée

Le Bourg-d'Oisans, Isère, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Als doortrek camping goed te doen. Ik heb er 5 nachten geweest tijdens de Alpe d'Huzes dagen. Op 4 dagen was er geen warm water onder in het hoofdgebouw/chateau en het houten sanitairgebouw in dit laatste gebouw spoelden enkele toileten ook slecht door. conclusie: sanitair mag wel beter

rudjol

Hallo, Bedankt voor uw feedback, hoewel het ons spijt te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Warm water is beschikbaar in alle douches. Je hoeft alleen maar aan de presto's te draaien om warm water te krijgen... Onze manager heeft zelfs een dag lang elke gast laten zien hoe je ze op de juiste manier gebruikt. De toiletten worden vier keer per dag schoongemaakt. Helaas kunnen we, ondanks onze inspanningen, het gebrek aan burgerzin van sommige gebruikers niet altijd compenseren. We doen ons best om al onze gasten een schone en gastvrije omgeving te bieden. Met vriendelijke groet Het Koawa team

Karin-en-Eef

Hallo, Bedankt voor uw feedback, hoewel het ons spijt te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons onderhoudsteam werkt hard om de camping schoon en goed onderhouden te houden. Het spijt ons dat u dit onvoldoende vond. Warm water is beschikbaar in alle douches. Je hoeft alleen maar aan de presto's te draaien om warm water te krijgen... Onze manager heeft zelfs een dag lang elke gast laten zien hoe je ze op de juiste manier gebruikt. De toiletten worden vier keer per dag schoongemaakt. Helaas kunnen we, ondanks onze inspanningen, het gebrek aan burgerzin van sommige gebruikers niet altijd compenseren. We doen ons best om al onze gasten een schone en gastvrije omgeving te bieden. Met vriendelijke groet Het Koawa team

hansger1603

Hallo, Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed vanwege de weersomstandigheden. Helaas hebben we geen controle over deze omstandigheden en hun impact op de paden. We houden echter rekening met uw opmerkingen om onze infrastructuur te verbeteren. Wat de douches betreft, is er warm water beschikbaar in al onze faciliteiten. Het enige wat je hoeft te doen is aan de knoppen draaien om warm water te krijgen, en onze manager heeft er een punt van gemaakt om uit te leggen hoe ze werken aan verschillende gasten tijdens hun verblijf. Wat onze prijzen betreft, deze worden duidelijk weergegeven op het moment van de reservering en u hebt deze voorwaarden geaccepteerd door te reserveren. Hoogachtend Het Koawa team

Camping Koawa Le Château de Rochetaillée