Camping de Thoissey

Saint-Didier-sur-Chalaronne, Ain, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juli 2024

Prima camping voor een paar dagen. Hele ruime plekken, en sanitair voldoende. Het zwembad is in het hoogseizoen zo vol dat we die maar hebben overgeslagen, maar voor kinderen waarschijnlijk prima. Je kunt leuk fietsen langs de rivier.

• juni 2024

Ruime en rustige camping. Sanitair redelijk, zwembad is erg mooi en relatief groot. maar zoals in de vorige review al is vermeld pas in juli open. 10 minuten vanaf de snelweg, prima overnachtingsplaats.

• juni 2024

Camping de Thoissey