Chambre & Table d'hôtes Le Bonheur de Montapas

Montapas, Nièvre, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

Chambre & Table d'hôtes Le Bonheur de Montapas

rustige camperlocatie - gratis overnachting bij gebruik driegangendiner inclusief een glaasje drank, anders vermeld tarief - Nevers, stad met historie 37 km - supermarkt 8km - centrum 1,5km

• Saint-Bénin des Champs 148

58110, Montapas, Frankrijk

• december 2019

2 camperplekken in achtertuin van een chambre/table d’hôte van aardige nederlandse eigenaren in een klein gehucht. 2 stroomafsluitingen en verder geen faciliteiten. Weinig privacy en niks te doen in de directe omgeving. Dan is € 12,50 wel een beetje overpriced.

• november 2019

Ondanks onze late aankomst (in het donker) werden we gastvrij onthaald. Een heerlijke maaltijd voor een vriendelijke prijs en dus een gratis camperplek. Uitzicht op glooiende weilanden en we konden vanaf het huis meteen met onze honden wandelen. Prima plek op weg of vanuit het zuiden.

• november 2018

We kwamen in de winter, er werd niet gerekend op gasten, maar alles werd uit de kast gehaald om ons gastvrij te ontvangen en ons zelfs een heerlijke maaltijd voor te zetten. Kortom: top!

Nicolas

Deze locatie heeft 4 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• december 2019

• november 2019

• november 2018

Nicolas

Deze locatie heeft 4 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!