Camperplaats uitstekend, we kwamen hier 8 en 29 maart. €8 per 24 uur is heel redelijk. De plekken hadden best horizontaal gemogen trouwens. Het (ope bare toilet) was beide keren afgesloten, een minpuntje.

Gerben-en-Korrie

Camperplaats 👍 maar is hier enkel een Baker als die open is😢 verder zijn er hier geen winkels, dichtst bijzijnde supermarkt is 5 km

Roelsken

Wat is dat toch wat ik regelmatig tegenkom voor gezeur over elektrische en sanitaire voorzieningen op de cp. We zijn met een camper onderweg waar in de meeste gevallen deze zaken voorzien zijn. Ga dan lekker op een camping staan.

Aire de Camping-Cars Pontigny