• juli 2024

We stonden hier al voor de tweede keer. Vorige keer reden we met de fiets naar kasteel van Chambord (6 km), deze keer fietsten we naar Blois (15 km) waar we het mooie museum Maison de Magie bezochten.

Keymobyl

Mooie rustige plaats aan de Loire. prima voor een nacht als doortrek plaats en bij mooi weer zeker mooi om enkele dagen te staan. Geen voorzieningen, maar fijn dat je hier zonder kosten mag staan. Met dank

ourtinyhome

Hele mooie plek direct aan de Liore. afval kan je kwijt, verder geen voorzieningen. Maar wie heeft meer nodig dan dit prachtige uitzicht? We stonden hier vannacht met 17 campers! en dat voor eind september! populair dus.

• juli 2024

• La Croix du Pont