enige bewegwijzering zou goed zijn. wij via route app gereden. adres is onvoldoende. heerlijk geslapen . rustige plek.

Maartje65

Bedankt voor je feedback! Bewegwijzering is inderdaad een punt. Samen met onze burgemeester komen we vast wel met een oplossing, google maps heeft reeds z'n medewerking verleend! Veilige terugreis verder, greets Nadja & Kurt

Hele leuke camping de Belgische eigenaren Kurt en Nadia zijn heel gastvrij en vriendelijk zijn de camping nog aan het opbouwen maar de dingen die klaar zijn zijn erg leuk gedaan. het is een gunstige locatie 3 km vanaf de N10 vanuit Nederland voorbij Poitiers.. wij komen hier zeker terug.

Hennyruit

Dankuwel , was leuke kennismaking ! Tot later !

Hennyruit

Dankuwel , was leuke kennismaking ! Tot later !

Camping Pays de Joie