Stoupa, Griekenland

Camping Kalogria

schaduwrijk - snackbar - broodservice - baai met zandstrand 100m - WiFi gratis - centrum 500m

• 240 24, Stoupa, Griekenland
  • € 24,00 • 1 apr. t/m 30 nov.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• april 2022

we zijn hier sinds vandaag (27 april). werden zeer vriendelijk ontvangen. Op dit moment zijn veel van de ruime plaatsen vrij. Een plek om je goed te voelen. strand erg leuk!

• november 2021

• oktober 2021

eerdrome

Beste erdroom, Tegenover uw Camper waren gisteren tussen 17.00 en 18.00 uur ZES Duitse gasten. Ze waren niet erg luidruchtig. Op dit moment hebben we meer dan 100 gasten uit vele Europese landen. U betaalt niet voor uw aanhanger. U betaalt de normale prijs voor 2 personen, een camper en elektra. 24 EUR is de normale prijs en dit is niet duur voor Griekenland dit is een middenprijs. Je hebt gelijk, de faciliteiten zijn niet geoptimaliseerd voor mindervaliden. We willen in de winter een oplossing vinden.

• april 2022

• november 2021

• oktober 2021

eerdrome

• € 24,00 • 1 apr. t/m 30 nov.

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• Wintersport