Camping Kalogria

Stoupa, Griekenland

• juni 2024

Echt niks mis mee. Plaats zelf kiezen. Oud, so what? Alles is brandschoon!! Prijs/kwaliteit is oké. (Acsi card) Super vriendelijke eigenaar en zijn vrouw. Kregen koel biertje uit eigen voorraad,(kantine was nog gesloten) mochten niet betalen! Je wandelt 100m naar het strand.

• juni 2024

Ons 1e bezoek aan Stoupa was in 1972. We waren met 2 Amerikanen de enige bezoekers. De Camping was een abrikozen boomgaard. Veel veranderd maar nog steeds Stoupa. Camping is comfortabel en Ricardo, de Camping manager is fantastisch

Camping Kalogria