Ik ben blij dat ik deze plek heb gevonden dankzij de recensies. De eigenaresse is sensationeel en helpt waar ze kan. Ik kan de plaats alleen maar aanbevelen

• december 2023

een geweldige plek om Thessaloniki te leren kennen. de gastvrouw is gewoon super. ze probeert alles voor iedereen mogelijk te maken. Bedankt Marina voor de geweldige tijd met jou.

• december 2023

Sluit me volledig aan bij de vorige reviewers, Marina is het voorbeeld van een hulpvaardige cp eigenaar. Ik vond het wel lastig dat de poort alleen open en dicht gaat als zij op de cp is. Tenslotte uitstort voor toilet beschikbaar maar geen put voor de vuilwatertank.

• Amparli 18

570 01, Thermi, Griekenland