• mei 2022

• februari 2020

Prachtige locatie zonder voorzieningen. Restaurant is geopend in 2018 dus parkeerplaats was druk met gasten in het weekend toen wij er waren. Afgezien van autodeuren laat in de nacht een rustige locatie.

• augustus 2019

Het zal vast een mooie rustige plek zijn door de week. Maar in het weekend is het goede restaurant aldaar een plek voor feesten en partijen. Toen wij er wilde gaan staan (zaterdagavond) verwachten ze 200 gasten. Dus zijn we doorgereden. Het is een prachtige omgeving met wandel mogelijkheden.

• mei 2022

• februari 2020