Mooi terrein, plaats zelf kiezen, uitzicht op weilanden. Prachtig sanitair en schoon. Vriendelijk ontvangst. Schitterende omgeving om te fietsen. Knooppunten route gevolgd die klaar ligt Kortom; camping om te onthouden

TonKlaver

Mooie, rustige camping. Veel vogels. Ruime plaatsen, vriendelijke beheerders, supernetjes sanitair. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Familie Veraa

Erik_Lia

Bedankt voor de mooie review Erik en Lia; waarderen we zeer. Een mooie zomer gewenst en tot ziens! groet Piet&Adrie

Mooie plek voor een camping. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Aardige eigenaren. Net sanitair. Mooie omgeving om te ontdekken met de fiets of te wandelen.

Camping de Oude Trambrug