Camping de Oude Trambrug

Hoornsterzwaag, Heerenveen, Friesland, Nederland

Mooie rustige camping waar oog is voor de natuur. Ruime plaatsen en goede voorzieningen. Aanrader voor fietsliefhebbers! We komen graag nog eens terug op De Olde Trambrug!

• juni 2023

Mooi terrein, plaats zelf kiezen, uitzicht op weilanden. Prachtig sanitair en schoon. Vriendelijk ontvangst. Schitterende omgeving om te fietsen. Knooppunten route gevolgd die klaar ligt Kortom; camping om te onthouden

• mei 2023

Mooie, rustige camping. Veel vogels. Ruime plaatsen, vriendelijke beheerders, supernetjes sanitair. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Familie Veraa

Erik_Lia

Bedankt voor de mooie review Erik en Lia; waarderen we zeer. Een mooie zomer gewenst en tot ziens! groet Piet&Adrie

• juni 2023

• mei 2023