Jachthaven RFU

Irnsum, Leeuwarden, Friesland, Nederland

Jachthaven RFU

locatie bij jachthaven - plekken aan het water - tijdens zomerseizoen: speciaal voor campers ingerichte plekken - tijdens winterseizoen: door winterstalling van boten zijn camperplekken elders gesitueerd - centrum 2km

• It String 9

9011 TA, Irnsum, Nederland
  • € 12,00 • 24 apr. t/m 30 sep.

• maart 2021

er was geen enkele camper en wij werden toch resoluut weggestuurd omdat het te druk zou zijn.

John-Doe

Excuses, er zijn inderdaad helemaal nog geen campers (want daarvoor zijn we nog gesloten). Met reden omdat het te druk is met andere werkzaamheden. We zijn de hele dag boten aan het rijden die het water in gaan (tractoren, heftrucks), die drukte past niet bij een camperplek vinden wij, dus wij openen pas weer nadat deze drukte voorbij is en iedereen kan genieten van de rust in de haven.

• september 2020

geweldige camperplaats; schoon, rustig, goed sanitair, zeer vriendelijke havenmeester(es). Je voelt je hier meteen op je gemak. Enige minpunt is het feit dat er geen enkele winkel is te vinden in het dorp, er is wel een restaurant. Broodjesservice aanwezig.

Dit is een plek om lief te hebben, hier ben en ga je echt te gast

A-J--van-der-Schoot

U bedankt voor uw komt en uw super leuke beoordeling! En uiteraard iedereen hier heel erg bedankt voor de leuke reviews. Tot gauw allemaal.

• maart 2021

• september 2020

Dit is een plek om lief te hebben, hier ben en ga je echt te gast

A-J--van-der-Schoot

• € 12,00 • 24 apr. t/m 30 sep.

• Jachthaven in de buurt