Kattendijke, Goes, Zeeland, Nederland

Camperlocatie bij Minicamping Zwartenburg

Camperlocatie gelegen naast de mini-camping [sc 84220] - in productie zijnde akkerbouwbedrijf - centrum 3km

• Monnikendijk 26

4474 ND, Kattendijke, Nederland
  • € 14,20 • 1 apr. t/m 15 okt.

mooie camping waar heel veel moet en niets mag! Overal bordjes met wat je toch vooral wel moet en niet mag doen. We zij snel verder gegaan al vonden we dat erg jammer want het is echt een mooie locatie en ziet er zeer netjes uit maar voor ons te belerend! Jaap Paauwe

• april 2022

mooie locatie. 16 euro per nacht en ruim betaald. Wifi ontvangst op Camperplaats niet voldoende. Strikte aankomst- en vertrektijden. Sanitair schoon en krappe douche maar al bij al een prima CP.

• juni 2021

vriendelijke ontvangst. ook voor campers hele ruime plekken met een geweldige grasmat. Hoge hagen nemen de wind weg. sanitaire voorzieningen mooi en schoon. goede WiFi. Tip: verderop een tropische theetuin en een boerderij shop.

• april 2022

• juni 2021

Karin-Peter

• € 14,20 • 1 apr. t/m 15 okt.