Op zich een mooie en rustige CP. wij stonden er alleen. Voorzieningen zeer matig voor 200 kroon. Enkel het invalidentoilet was open. Met 100 kroon was het echt wel betaald geweest.

• juni 2019

Moeilijk te vinden! Rijdt naar de golfclub en dan ben je er bijna! Alles is asfalt, dat is prettig bij regen. De plekken zijn royaal en het uitzicht is mooi. Sanitair is weinig omdat er een douche defect is. Dichtbij een mooi winkelcentrum.

• juli 2018

Goede en stille elektrische schok beuken in het midden van het landschap, het duurt een nacht

• juni 2019

• juli 2018