• januari 2024

Een grote wijnmakerij op een geweldige locatie. 6 flessen "sexy" wijn in uw welkomstpakket. Portugal Easycamp is eenvoudig te gebruiken en bevestiging ontvangen. Een geweldig systeem dat veel nieuwe plaatsen opent om te bezoeken.

dave

Beste David, bedankt voor je bezoek en complimenten en blij om te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad met deze gastheer. Ik hoop je weer in ons netwerk te mogen ontvangen :-) Vriendelijke groeten Portugal EasyCamp

• mei 2023

Herregfra

De gastheer presenteert hun excuses dat het wijnhuis deze dag erg druk was met verschillende wijnproeverijen en bezoeken! Helaas heeft niemand u een warm welkomsmoment kunnen bezorgen. ze hopen dat je genoten hebt van hun wijnen :-)

• januari 2024

• mei 2023