Prachtig wijnbedrijf aan het eind van een lange onverharde weg. Heerlijke wijn. Zeer vriendelijke gastvrije ontvangst. Stonden vlakbij de parkeerplaats onder een grote oude kurkeik. Na vertrek van alle werknemers was er een oase van rust. Aanrader!

Andreoli

Beste gast, we zijn zo blij om te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad met deze gastheer. Ik hoop u nogmaals in ons netwerk te mogen ontvangen :-) bedankt voor uw bezoek! Met vriendelijke groet, Portugal EasyCamp

Een grote wijnmakerij op een geweldige locatie. 6 flessen "sexy" wijn in uw welkomstpakket. Portugal Easycamp is eenvoudig te gebruiken en bevestiging ontvangen. Een geweldig systeem dat veel nieuwe plaatsen opent om te bezoeken.

dave

Beste David, bedankt voor je bezoek en complimenten en blij om te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad met deze gastheer. Ik hoop je weer in ons netwerk te mogen ontvangen :-) Vriendelijke groeten Portugal EasyCamp

Herregfra

De gastheer presenteert hun excuses dat het wijnhuis deze dag erg druk was met verschillende wijnproeverijen en bezoeken! Helaas heeft niemand u een warm welkomsmoment kunnen bezorgen. ze hopen dat je genoten hebt van hun wijnen :-)

Winery Fita Preta