Gezellige, knusse camping. Gerund door Nederlandse familie die hier afgelopen winter zijn begonnen. Zeer vriendelijke, behulpzame mensen. Kleine, maar nette voorzieningen.

J.A.A.-van-de--Ven

Mooie camping goed voor elkaar maar niet voor ons. Je staat in een diepte en dat was voor ons te steil om met de fiets op pad te kunnen gaan.

gerari

Lees onderstaande positieve reviews. Gun jezelf een paar dagen op deze sympathieke camping. En die helling? Die is echt goed te doen. Remy en Esther, dank voor goed gastheerschap en jullie mooie plek.

Camping Pelinos