Camping Pelinos

Aboboreiras, Santarém, Portugal

Een fijne rustige camping, mooi aangelegd en onderhouden, heel groen. We maakten een leuke wandeling vanaf de camping. Broodjesservice en leuke bar. Een prima plek ook om Tomar te bezoeken.

pc72

deze camping moet van te voren gereserveerd worden. Helaas was deze op 29 mei al vol.

Johantijhof

mooie terras camping , wel erg steil. Op elektrische fiets naar Tomar is te doen. fijne douches etc. echter 1 water tappunt voor drinkwater bovenop bij receptie

Camping Pelinos