Camping La Danut

Gârda de Sus, District Alba, Roemenië

Camping La Danut

eenvoudige boerencamping - nieuw sanitair - winkel 2km - restaurant [met wifi] naast de camping

• DN75

517310, Gârda de Sus, Roemenië
  • RON 15,00 • 1 mei t/m 1 okt.

• augustus 2016

Toen wij kwamen moest het gras eerst gemaaid worden. De douche was heerlijk warm en een heel rustige nacht gehad. Slecht te zien vanaf de weg. We waren er eerst voorbij gereden. In het naast gelegen restaurant is wifi mogelijk.

• juli 2016

Leuke kleine camping in prachtig berggebied. Leuk om de werkzaamheden op het boerderijtje te bekijken, oma die de 2 koeien hoedt, vader die hout hakt en dit met paard en wagen wegbrengt. Moeder die het hooi opstapelt. Veel wandelingen mogelijk in de omgeving.

• juni 2015

Men rekende nog niet op gasten. Gras was nog lang maar als we dat geen probleem vonden... Zeer vriendelijke ontvangst. Mooi sanitair en het vuur onder de boiler werd gelijk opgestookt om ons warm te kunnen laten douchen. Kosten (camper, 2 personen + stroom): 50 lei (€ 11).

• augustus 2016

• juli 2016

• juni 2015

• DN75

517310, Gârda de Sus, Roemenië

• RON 15,00 • 1 mei t/m 1 okt.