Salisteanca

Salisteanca

pension met campingterrein

• Strada Băii 13

557225, Săliște, Roemenië
  • RON 12,50 • 1 apr. t/m 31 okt.

• juni 2020

Wij hebben hier Sept 2019 gestaan en hebben het er prima naar ons zin gehad. Mooie kleine camping,eigenaren zeer vriendelijk en leuke tips geven . Fijne douches. Wij komen zeker terug als we weer naar Roemenië gaan

• september 2019

Mooie kleine camping , eigenaren erg gastvrij. We vertelden dat we naar Sibiu wilden en hij gaf ons gelijk n kaart van de stad en van de omgeving. Sanitair goed , douches lekker warm. Voor n goed restaurant rij dan naar Orlat, Maria Theresa super goed. We komen vast weer terug.

• augustus 2019

Vriendelijk onthaal..Al veel campings gedaan in Roemenië, nog geen enkel die zo proper was in de sanitair. Alles wat je wil is er, supermarkt om de hoek. Zeker een aanrader.

• juni 2020

• september 2019

• augustus 2019

Drompy

• RON 12,50 • 1 apr. t/m 31 okt.