het was niet toegestaan om hier te overnachten

Dan-Backman

prachtig uitzicht en bij de cp begint een mooie wandeling het natuurgebied in. wij stonden hier helemaal alleen in de nacht. overdag samen met een spaans stel die ons uitnodigden voor de lunch. heerlijk. geen voorzieningen maar die heb je bij je.

• april 2023

deze camperplaats is aan de linkerkant van de parking , op de rechter parking mag men niet overnachten Geen voorzieningen maar een prachtig panorama

het was niet toegestaan om hier te overnachten

• april 2023