• juli 2024

De laatste recensie is heel vreemd, honden zijn niet toegestaan op deze camping!

• juli 2024

9 euro extra voor elk van onze 2 honden. Nee, dank u.

jacquigem2

wat een prachtige plek!! heerlijk rustig zo in het voorseizoen. kleine camping en van alle gemakken voorzien. leuk restaurantje waar we heerlijk hebben gegeten. de eigenaar is erg behulpzaam en geeft graag info over omgeving en wat te doen. wij hebben hier 2 nachten gestaan. het was top!!

• juli 2024

9 euro extra voor elk van onze 2 honden. Nee, dank u.

Chill-Outdoor