4van 5

Uitstekende plek om te stoppen voor toeren in de Picos de Europa. Zeer vriendelijke eigenaren die je zeer welkom heten, goede faciliteiten en een fantastisch uitzicht langs een rivier in de bergen.

beverleyanny

We stonden hier 11 op 12 mei. Mooie CP in aanbouw. Om binnen te komen: QR-code en credit card gebruiken. Ons inziens wordt de CP erg mooi, maar kwetsbaar. De pas aangeplante winterlindes bijv. staan iets te dicht op de camperplaatsen. Een gebied voor interessante wandelingen. Al bij al, aanrader!

• maart 2024

Prachtige camperplaats met goede voorzieningen, ik denk wel dat 8 a 8,5 m ongeveer de maximum lengte is, de plaatsen zijn niet al te breed. De eigenaren zijn nog aan het uitbreiden en zijn erg vriendelijk.

4van 5

• maart 2024