Mooie locatie aan de kust bij prachtig park met maar liefst 3 dumpplekken. Inderdaad continue vol. wij hadden om half 12 de laatste plek.

Let op: deze coördinaten zijn vals. De goede zijn: N 39°58'49.6'' W 1° 21' 49''

campincariste66

Ik weet niet of je het geluk kunt noemen om de laatste plaats te behalen. Ik sloot mijn ogen niet 's nachts. Jongeren hebben de halve nacht achter onze camper gevoetbald. Een week na ons ging het deurslot van een vriend 's nachts kapot. Deze plek is voor ons onaanvaardbaar. Jammer.

Let op: deze coördinaten zijn vals. De goede zijn: N 39°58'49.6'' W 1° 21' 49''

Parking Municipal de Autocaravanas: Playa del Pinar, Castelló