€22 is echt veel teveel voor het gebodene. €6 voor de wasmachine. €0,30 per kilowat stroom. Echt smerige douches waar amper water uitkomt, en vieze wastafels. het enige leuke is de ligging. Een ster is nog teveel.

• november 2022

bleef voor 2 nachten, ons werd niet verteld dat de elektriciteit niet was inbegrepen in de 300 tl per nacht. kost 930 tl voor 2 nachten. erg duur voor vuile faciliteiten en een zeer gewiekste eigenaar blijf in plaats daarvan naast de deur

• oktober 2022

Goede standaardcamping vlakbij strand en boulevard. Bijna uitgestorven toen wij er waren begin oktober. We betaalde TL 500 voor 2 nachten zonder stroom.

• november 2022

• oktober 2022