vriendelijk, vriendelijk welkom en goede voorzieningen. eitjes nog steeds aanwezig bij aankomst

MARC_ANNICK

Een super 💞warme ontvangst met 3 eieren🥚🥚🥚. Alles wat een camper nodig heeft is aanwezig. Zeer aardige exploitant. Een leuke kleine plaats. Wij bedanken u en komen graag terug.

lotusblume47

heel leuk inderdaad twee eitjes per dag. wij bleven een dag extra vanwege storm Hans en kregen weer twee eitjes. Kost nu wel 200 SEK per dag maar is incl alles en hele goede wifi. mag ook 20 euro betalen

• Fastarpsvägen 70

432 78, Tvååker, Zweden