Järpen, Jämtlands län, Zweden

Ristafallet Camping

Nederlandse beheerders - sfeervolle camping aan een waterval - café en terras - hellend terrein - Camping Key Europe [CKE] verplicht - centrum 5km

• RISTA 321

837 94, Järpen, Zweden
  • SEK 295,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• september 2022

goed verzorgde plaatsen en ok sanitair. Mooie waterval direct achter onze plek. Aardig personeel. We waren van plan om slechts 1 nacht te blijven, maar bleven er nog een :-)

AnneByeee

ontvangst heel plezierig en camping best mooi gesitueerd vlakbij waterval. Plekken zijn wat hellend, maar altijd wel een vlak plekje te vinden. WiFi is er niet. Sanitair gaat, maar geen hoogstandje. Een 7.5 als cijfer.

janwaterkering

Een beetje onverschillige ontvangst. Sanitair nogal armoedig zoals bijna overal in Zweden en Noorwegen. Een mevrouw voor mij die douche wilde gebruiken, heeft er een kwartier opgesloten gezeten omdat de deurkruk eraf viel. Leuke wandeling vanaf de camping

• september 2022

Elizabeth148

• SEK 295,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Wintersport