• juli 2024

Geweldige plek, maar de plaatsen worden blijkbaar meer dan eens weggegeven. Dat is leuk voor late gasten (in dit geval uit Frankrijk) en zeker qua inkomen, maar het lokt ruzie uit. Jammer, nooit meer.

barneyowner

Een mooie plek om te staan aan een waterval. Erg ongelijk terrein we konden moeilijk levellen. prijs/kwaliteit is onder de maat. we konden het grijze water niet lozen. En toiletten niet schoon.

Sijbveld

Beste Sijbveld, Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze camping. Het klopt dat sommige van onze plekken niet vlak zijn. In de bergen waar we jaarlijks meerdere meters sneeuw krijgen en zware campers op soms natte grond is het onmogelijk om het gras vlak te houden. Er is wel mogelijkheid tot lozen van grijswater en toiletten. Wij raden toekomstige gasten aan om hun negatieve opmerkingen bij de receptie kenbaar te maken, zodat wij ze direct kunnen aanspreken. We maken meerdere keren per dag schoon en veel gasten merken op dat we erg schoon zijn. Als je het ons had verteld, waren we naar de toiletten gegaan en nog meer schoongemaakt. Met vriendelijke groet, Ristafallet-camping

wifi was ok . proper en goed onderhouden Was ok 2 nachten gebleven. Je ziet de waterval niet op de camping maar wel mooi zicht op wilde rivier net voor ze naar beneden gaat.

• juli 2024

Ristafallet Camping