We hebben hier een nacht gestaan, op weg naar Noord-Macedonie. Goed geslapen, prima douches, Elbasan is niet zo bijzonder.

Heel vriendelijke eigenaar en brandschone toiletten. Maar daar is ook alles mee gezegd. Zeer lawaaiig, links een restaurant met muziek. Rechts een luidruchtige generator. Drukke weg.Het stadje Elbasan viel ons tegen, erg druk en niet zo veel te beleven. Kortom niet geschikt voor de rust zoeker.

Donaldb55

sluit mij aan bij de vorige reviews, je kunt het stadje bezoeken, de eigenaar brengt je, taxi terug voor400 lek, oude stadsmuur en leuke straatjes.

Camping Fridolin