Vlorë

Vlorë, Albanië

• juni 2024

Nou, Sunset, leuk om een nachtje te wachten op de veerboot, maar geef je personeel een grote plastic zak en laat ze het veld opruimen van al het afval. DAN is het misschien 15 euro waard voor een overnachting

Toppy

Wij werden keurig ontvangen door de parkeerwacht die ons plekje aanwees. Prima plek, heerlijk geborreld bij Sunset, Mooie wandeling over de boulevard en de volgende morgen cappuccino en croissant gegeten wederom bij Sunset. Voor € 15,00 een prima plek!!

ingridwannep

mooie plaats aan het stand er is maar 1 stroompunt geen camping gedrag mar prima voor overnachting veel terrasjes in de buurt kosten €10,— p/n sunweb

• juni 2024

• SH8