Wij werden keurig ontvangen door de parkeerwacht die ons plekje aanwees. Prima plek, heerlijk geborreld bij Sunset, Mooie wandeling over de boulevard en de volgende morgen cappuccino en croissant gegeten wederom bij Sunset. Voor € 15,00 een prima plek!!

ingridwannep

mooie plaats aan het stand er is maar 1 stroompunt geen camping gedrag mar prima voor overnachting veel terrasjes in de buurt kosten €10,— p/n sunweb

Harry schaeken

wij hebben die parking niet kunnen vinden, de boulevard is helemaal vernieuwd lijkt het wel, bijna geen parkeerplekken aan de kant van de zee

Vlorë