Camperconsult B.V.

Dronten, Flevoland, Nederland

Over deze locatie

CamperConsult B.V. biedt eerste klas campers aan van voornamelijk A-merken en alle in uitstekende staat. De campers zijn afkomstig van eerste eigenaar, de historie is bekend en alle documentatie aanwezig. Ook levert CamperConsult nieuwe campers.

Door het selecte en diverse aanbod ( verschillende indelingen en merken ) wordt u in staat gesteld een voor u goede keus te maken.

Eigenaar Robert Nederhoed kan u door zijn technische kennis en kunde en zijn jarenlange vakantie-ervaring met zowel caravan als camper uitstekend adviseren.

Heeft u een keuze kunnen maken en uw droomcamper besteld, dan wordt u bij aflevering ervan uitgebreid geinstrueerd omtrent het gebruik.

Alle campers worden met 6 maand volledige garantie of fabrieksgarantie geleverd.

Aan- en opbouw van accessoires kan plaats vinden in onze werkplaats. Het onderhoud kan door ons worden verzorgd.

Op www.CamperConsult.nl ziet u ons actuele aanbod en kunt u lezen hoe de klanten  de aanschaf van een camper bij CamperConsult hebben ervaren.

Camperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• september 2021
    lighthouse

lighthouse

• mei 2020

Een camper kopen voor de corona-crisis en pas af kunnen nemen tijdens de crisis vraagt van beide partijen flexibiliteit en geven en nemen. Dit staaltje hebben we met elkaar volbracht. Hulde voor deze meedenkende ondernemer. Een man een man, een woord een woord. Ook in corona tijden.

moret

moret

• december 2019
    Brumpie

Brumpie

• juli 2018
    Meerstra

Meerstra

Fam. M. te E. (genr) kon zich niet vinden in commercieel voorstel. Heeft uiteindelijk camper (in 2015 bij ons gekocht) elders ingeruild en zou toen lagere inruilprijs hebben gekregen omdat er "een error" zou zijn geconstateerd door andere bedrijf waardoor lagere inruilprijs. Voorstel fam. E aan CamperConsult: ""Indien u onze "schade" ad € 250,= vergoedt oordelen wij weer, net als voorheen, positief over uw bedrijf."" CamperConsult is niet op dit voorstel ingegaan en kreeg als reactie deze beoordeling. Robert Nederhoed directeur CamperConsult B.V.

• maart 2018
    Geluksvogels