Schade-Service Blerick

Venlo, Limburg, Nederland

Over deze locatie

Welkom bij Schade Service Blerick. Wij zijn een onafhankelijk schadeherstel bedrijf dat is aangesloten bij Allround Automotive Solutions (AAS).  Dat betekent dat onze service verder gaat dan het herstel van autoschade. Schade Service Blerick is een allround servicebedrijf. Wij helpen  u van A tot Z bij de afhandeling van uw autoschade, daarnaast zijn wij hét regionale adres voor caravan- en camperservice en herstel. Schade Service Blerick is een FOCWA gecertificeerd caravan- en camperservice bedrijf. Met deze service kunnen wij u tevens helpen bij aanhangerservice en keuringen. Door onze jarenlange ervaring en kunde worden wij inmiddels ook regelmatig ingeschakeld voor allerlei industrieel spuitwerk van houtwerk tot aluminium.  Kortom Schade Service Blerick zet graag al zijn middelen en deskundigheid in om een oplossing op uw vraag te verzorgen. Wij staan u vrijblijvend ter zijde voor advies. Openingstijden Ma-Vr: 7.00-18.00 Za: 9.00-12.00 Bron: http://www.schade-service-blerick.nl

Camperonderhoud

• oktober 2017
    Jeanne--Jos

Jeanne--Jos

Reactie van locatiebeheerder

Beste Jeanne-Jos, dank je wel voor de mooie beoordeling! Het is altijd fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, team Schade Service Blerick

Alle 1 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!