John Wauben CSBT Automotive

Molenschot, Gilze en Rijen, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Import en verkoop van nieuwe en gebruikte kampeerauto’s.
Als ervaren camperaars zijn we geïnteresseerd geraakt in de Duitse kampeerauto markt.
De kwaliteit en degelijkheid van de Duitse campers en de gebruikte materialen tijdens de bouw zijn aansprekend.
De aangekochte campers voldoen aan onze criteria om er zelf mee op reis te kunnen gaan.
Hebben we de door u gewenste camper niet, dan willen we graag uw wensen inventariseren en op zoek gaan naar uw ideale kampeerauto.
Ook als u zelf een camper of auto heeft gevonden mag u een beroep op ons doen voor advies, ondersteuning, transport, of invoer. Inclusief BPM aangifte en afhandeling bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW)
Vooraf maken we een transparante offerte over de voorwaarden en kosten zodat u niet voor verrassingen staat.
Wij trekken er ook veelvuldig met de camper op uit en ons doel is dat ook U net zo kunt genieten van een onbezorgde vakantie met de camper die geheel aan uw wensen voldoet.
Onderweg willen we graag tevreden klanten tegenkomen en samen met hun de reiservaringen delen.

Camperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!
  • Donkstraat 25

5124 RJ, Molenschot, Nederland

Map
  • +316 54956143

• camper@johnwaubenautomotive.nl

• februari 2023

Vijf jaar geleden kwamen we in contact met John ivm de verkoop van zijn camper. En nu heeft John samen met ons gezocht naar een nieuwe passende camper. Het hele traject van invoer, keuring en aangifte bpm werd door hem netjes voorbereid en begeleid. Een hartelijk en vriendelijk persoon.

MarHoek

MarHoek

• februari 2023

John heeft voor ons perfect bemiddeld in het zoeken en verkrijgen van een camper die aan al onze eisen voldeed. Hij heeft ons zowel voor als na de koop prima begeleid en geadviseerd. We zijn erg blij met onze mooie camper.

tonenheleen

tonenheleen