Amora campers

's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Bus om laten bouwen naar camper met nieuwe indeling
Waarom zou u bij ons uw bus om laten bouwen naar camper? Door onze eigen ervaringen bij het kamperen met een traditionele bus camper indeling kwamen wij op enige nadelen die velen met ons delen, namelijk: de douche ruimte, het dwarsbankje, klein en/of smal bed en weinig opbergruimte. Daarom werd het tijd voor een nieuwe camper indeling! En door onze jaren lange werkervaring en gebruikmakend van de beste materialen bent u bij ons op het juiste adres voor het ombouwen van uw bus naar camper.

Op maat gemaakte  bus camper

Het is daarom dat wij een totaal andere op maat gemaakte bus camper indelingen en bus camper interieurs aanbieden waar nog ruimte voor eigen wensen bespreekbaar zijn. Wij hebben 11 camper modellen met ruime indelingen op diverse bus lengtes en wij bouwen deze op maat in nieuwe of gebruikte Fiat Ducato, Peugeot Boxer en Citroen Jumper voor de 2/3 persoons camperaars.

Bus camper zonder doucheruimte

De bus campers worden allen zonder doucheruimte (wel een buitendouche) en zonder dwarsbankje gebouwd maar uiteraard wel met een praktische toiletruimte en mega opberg mogelijkheden. En wat dacht u van voet/beenondersteuning onder uw stoel en de mogelijkheid van een koffieautomaat met liftsysteem, grote spoel/was en keukenruimte, ingebouwde TV kast of de nieuwste Lithium accu i.c.m. een zonnepaneel waarbij u geheel onafhankelijk van landstroom bent en al de vrijheid hebt overal te kunnen staan?

Lengte bed of 2 enkele lengtebedden

Met onze camper indeling kunnen wij u al een camper lengte bed aanbieden van 180x200 cm op een bus lengte vanaf 5.99 cm! Met de door ons zelf ontwikkelde RollOverLiftBed® systeem bieden wij u een zeer ruimtelijke indeling overdag aan zonder het bed om te moeten bouwen en/of op te moeten maken! Liever een vast laag en 2 enkele lengtebedden? Ook deze kunnen wij u aanbieden in een bus lengte vanaf 5.99 cm door ons LowSteadyBed® systeem. Uiteraard bieden wij ook nog camper bedden in de breedte aan vanaf bed maat 140 x 200 cm op een bus lengte vanaf 4.90 cm.

Nieuwsgierig? Bekijk dan al onze Spazio AmorA modellen en bus camper indelingen en zie op het filmpje en camperfoto’s hoe makkelijk en snel ons RollOverLiftBed® systeem werkt!

Heeft u nog vragen of interesse? Maak dan vrijblijvend een afspraak, u bent van harte welkom!

Met vriendelijke campergroet,
Jaap Raat.

CamperbouwerCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• jaap.amoracampers@outlook.com

Merken

• amora-campers

• mei 2020

Onze nieuwe Spazio2 met rolloverbed in de lengte uitgetest. Een schot in de roos. Een prachtig ontwerp van Jaap Raat. Onze complimenten. Kan Amora campers van harte aanbevelen voor een uitgekiende camper.

Cathrien-Wim

Cathrien-Wim

• september 2018

wat een service, top! Fijn betrouwbaar bedrijf, denkt met je mee en bedenkt creatieve oplossingen voor je camper geheel op maat. aanrader.

repelsteel

repelsteel