Beroca Camper & Caravan BV

Westerhoven, Bergeijk, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Wij van Beroca Camper & Caravan bemiddelen, verkopen, repareren, verhuren en verzorgen het onderhoud van alle campers en caravans. Ook voeren wij de jaarlijkse APK-keuring van uw camper uit. Door de hoge capaciteit van onze liften kunnen ook USA campers en Europese campers boven de 3500 kg onderhouden worden. U kunt dus met alle merken campers bij ons terecht! Wij zijn lid van de Bovag AMR en staan dus voor kwaliteit.

Wij zijn geopend op:

Zaterdag: 9u tot 12u30 / 13u tot 14u

Zondag gesloten

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• NKC Camperschadeservice

Merken

• sun-living

• maart 2020

Wij komen hier al jaren voor het onderhoud van onze camper. Zeer goed advies, klantvriendelijk en deskundig.

Petravan

Petravan

• mei 2018

Ik kom hier al jaren voor mijn onderhoud en accessoires. Duidelijke afspraken. Prima service. Zeer vriendelijk en gastvrij.

roze

roze

• november 2017

Ik ben hier een paar keer geweest voor herstel van schade en vervanging van een dakluik en keukenkraan. De afspraken zijn duidelijk en de ontvangst is vriendelijk. Alle 3 keren is alles perfect uitgevoerd.

JanMensink

JanMensink

• april 2017

Wij komen al meer als 15jaar met onze camper(s) om onderhoud te laten voeren. Dat zegt denk ik al genoeg > het bedrijf denkt ook echt mee als er problemen zijn om deze op een zo aantrekkelijk mogelijke manier op te lossen.

majot

majot