De Shelter Amstelveen B.V.

Amstelveen, Noord-Holland, Nederland

Over deze locatie

Het is ons een groot genoegen u te informeren over de mogelijkheden voor het stallen en onderhouden van uw caravan, camper of eventuele andere voertuigen. Wij bieden de mogelijkheid om uw voertuig in de zelfservice te stallen of bij ons op de hoofdvestiging in de service stalling te laten stallen. Ook hebben wij een grote werkplaats waar wij uw voertuig kunnen voorzien van diverse onderhoudsbeurten en reparaties.

Bron:http://www.sheltercaravanstalling.nl/

CamperonderhoudCamperverkoopStallingen

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• info@sheltercaravanstalling.nl

Aangesloten bij

• bovag

• mei 2018

Wat een goed bedrijf en service. Heel professioneel. Zowel in stalling als onderhoud en schoonmaak van de camper. Een aanrader!

PieterS

PieterS

• augustus 2017

PRACHTbedrijf. Prima stalling en uitstekend onderhoud. Zeer vriendelijke en kundige medewerkers die je ook tussendoor helpen met een kleine reparatie. Alles is top geregeld.

bouweolij

bouweolij

• augustus 2017
    Wim-Schaap

Wim-Schaap

• februari 2017

Camper kan je daar uitstekend stallen, alle dagen in de week kan je hem ophalen en brengen. Onderhoud en keuringen kan je van af thuis regelen. Prima gediplomeerde monteurs. André van der Jagt Nieuw Vennep

AndréTiny

AndréTiny

• februari 2017

Betreft zowel de stalling alsmede het werk aan de camper. Begonnen als gespecialiseerde stallingbedrijf inmiddels uitgegroeid naar reparatie bedrijf en in- en verkoop van occassion campers en caravans.

Henk-Frinking

Henk-Frinking

De Shelter Amstelveen B.V.