Roozeboom Campers

Balkbrug, Hardenberg, Overijssel, Nederland

Over deze locatie

Welkom bij Roozeboom Campers in Balkbrug, sinds 1984 gevestigd. In ons assortiment vind U een uitgebreid aanbod van jong tot zeer jong gebruikte campers. Inruil van uw camper, caravan, auto of motor is geen probleem!
Kom vrijblijvend in onze 1.000m2 grote verwarmde showroom, onder het genot van een kop koffie onze campers bezichtigen

Openingstijden:
Maandag 10:00 - 17.00
Dinsdag 10:00 - 17:00
Woensdag 10:00 - 17:00
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag 10.00 - 17.00
Zaterdag 10.00 - 15.00

Historie Roozeboom Campers

Paul Roozeboom is in 1979 begonnen met caravan en camper stalling, Toen een aantal klanten met de vraag kwamen om hun caravan of camper te willen verkopen kwam deze bij hem in de tuin te staan aan de druk bereden weg de N377 in het centrum van Balkbrug. Na een aantal caravans in opdracht te hebben verkocht, kwam het idee, om zelf caravans te gaan in- en verkopen. Dit leidde tot de vraag naar onderhoudsbeurten van de verkochte caravans. Dit was het begin van Roozeboom Caravans.

Na verloop van tijd werd er een vof opgericht tussen de huidige eigenaar John Roozeboom met zijn vader Paul Roozeboom. Paul hielt zich bezig met de in- en verkoop van toercaravans en John met de in- en verkoop van de sta-caravans. In 1990 werd het dealer schap van Home-Star binnen gehaald (toenmalig Home-car) en met succes. Roozeboom caravans groeide uit tot een bedrijf met 8 medewerkers en een omzet van bijna 400 caravans op jaar basis.

In 2000 werd besloten door andere drukke werkzaamheden van John Roozeboom het bedrijf te verhuren aan toenmalig verkoper Stan Klepke. De fam Klepke handelde onder de naam Caravancentrum Balkbrug en heeft intussen haar activiteiten gestaakt. Hierdoor kwam het pand aan de Coevorderweg 20 in Balkbrug weer in handen van John Roozeboom.

Weer een mooie gelegenheid om opnieuw te starten met het bedrijf, Roozeboom Campers & Caravans. Eerst voornamelijk caravans, maar de campers kwamen ook steeds meer in trek. Door de enorm snel aantrekkende markt heeft John ervoor gekozen alleen met campers verder te gaan. Toen is eind 2014 ook de nieuwe huisstijl van kracht gegaan en heet het bedrijf nu Roozeboom Campers.

John Roozeboom (in- en verkoop) runt inmiddels het bedrijf samen met nog 4 medewerkers, Roderik Roozeboom (in- en verkoop), Karin Nijhuis (planning en administratie) Coen van der Stroom (monteur werkplaats) en Cor Hoorn (monteur werkplaats)

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoopStallingen

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• info@roozeboomcampers.nl

Aangesloten bij

• bovag

• augustus 2020

Onze goede ervaring met Roozeboom Campers in een paar steekwoorden: - vriendelijk en gastvrij - alle tijd bij bezichtiging, aankoop en aflevering - deskundig - zeer goede service - betrouwbaar adres Wij zijn zeer tevreden en komen er zeker terug!

vanRamshorst

vanRamshorst

• mei 2019

Gisteren werd onze camper afgeleverd door Roderik , zowel bij verkoop en aflevering gastvrij onthaald. Goede kennis van zaken op alle fronten. Klantvriendelijkheid staat voorop. Deskundige uitleg bij aflevering. Kortom een zaak die zeker aan te bevelen is .

Jacobiene

Jacobiene