Brilman stallingen

Bathmen, Deventer, Overijssel, Nederland

Over deze locatie

Bij ons kunt u terecht voor het stallen van uw eigendommen, hierbij kunt u denken aan uw caravan, camper, boot, auto, aanhangwagen, vouwwagen, inboedel en nog veel meer. Ons terrein bestaat uit drie loodsen. Loods 1 is de grootste van allen en heeft drie verdiepingen. Met een verdiepingslift worden caravans, vouwwagens, boten e.d. naar de hogere gelegen verdiepingen gebracht. Tevens hebben wij enkele voordelige buitenplaatsen.

Wat ons uniek maakt is onze centrale liggen aan de A1, het onbeperkt halen en brengen, onze ruime openingstijden: 7 dagen in de week open en de extra faciliteiten wat wij u te bieden hebben!

Bron:http://www.brilmanbathmen.nl/stalling.html

Stallingen

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!
  • Steginksweg 4

7437 PJ, Bathmen, Nederland

Map
  • 0570-544297

• brilmanbathmen@gmail.com

• augustus 2018

Ideale stalling, wij hebben al ruim 11 jaar goede ervaring. Camper staat binnen weggezet door eigen mensen, accu wordt ‘s winters in conditie gehouden, eigen was- en bandenspanning apparatuur, altijd behulpzaam.

Atowapaul

Atowapaul

• april 2018
    fransenmineke

fransenmineke

• maart 2017

Een heel fijn adres; een speciale wasplaats is aanwezig en je kunt je auto achterlaten als je op reis gaat. En zo vaak op pad als je wilt, dus geen gezeur over extra betalen als je een weekendje op pad wil.

Mr.-Bypass

Mr.-Bypass