Averesch Campers B.V.

Rijssen, Rijssen-Holten, Overijssel, Nederland

Over deze locatie

Over Averesch Campers

Wij zijn Officieel dealer van Adria en Sunliving wij hebben een grote keus aan  nieuwe modellen in onze showroom staan,ook vind u bijons een ruime voorraad jong gebruikte campers. stuk voor stuk goed onderhouden en voor een eerlijke prijs.

Bij Averesch Campers houden we van duidelijkheid. U huurt een camper voor een vaste prijs, zonder bijkomende kosten voor bijvoorbeeld extra kilometers. In deze all-in prijs is bovendien een verzekering opgenomen. En uw eigen auto? Deze kunt u - tijdens uw vakantie - gratis stallen op ons terrein.

Accessoires voor uw camper
Kwalitatief hoogwaardige accessoires voor uw camper vindt u in onze shop. Van led verlichting tot zonnepanelen. Moeite met installeren? Wij monteren de accessoires graag voor u in onze professionele werkplaats.

Onderhoud,wij zijn een bovag gecertificeerd bedrijf en repareren en onderhouden  met orginele fiat onderdelen uw waardevolle bezit.

Advies
Averesch Campers is een no-nonsense bedrijf dat bekend staat op zijn deskundigheid én service. U kunt dan ook rekenen op een eerlijk en vakkundig advies als het gaat over het huren of kopen van een camper. Zodat u zorgeloos op vakantie kunt.

Of u nu met de hele familie of met z’n tweeën reist; bij Averesch Campers vindt u altijd de camper die bij u past!

Bron: www.avereschcampers.nl

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

Merken

• adria

• sun-living

• maart 2023

Fijn bedrijf. Prettig geholpen. Had een deurslotprobleem. Werd snel en vakkundig gerepareerd. Had daarna nog een aantal vragen. Er werd alle tijd genomen en meegedacht. Was compleet nieuw bij het bedrijf.

Noorderlicht1953

Noorderlicht1953

• juni 2018

Bij aankoop nieuwe camper prettig zaken kunnen doen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Inmiddels Averesch aanbevolen bij mij familie, die ook In het bezit is van een Adria.

hogeboom

hogeboom