BM-SAT BV Rijssen BV

Rijssen, Rijssen-Holten, Overijssel, Nederland

Over deze locatie

In haar 35 jarig bestaan is BM-SAT te Rijssen uitgegroeid tot toonaangevend leverancier van satelliet apparatuur , antennes en camper elektronica.

Of het nu gaat om automatische schotelsystemen, zonnepanelen, omvormers en LED televisies, BM-SAT biedt kwaliteit en bedieningsgemak zoals u dat van thuis gewend bent.

Wij zorgen ervoor dat u apparatuur aanschaft die past bij uw persoonlijke situatie.

BM-SAT zorgt bovendien dat die apparatuur vakkundig en met de grootste zorg wordt geinstalleerd.

Naast het leveren van deze materialen waaraan de grootste zorg wordt besteed, biedt BM-SAT haar klanten technische ondersteuning en after sales.

BM-SAT is importeur en service centre van Oyster en Cytrac automatische satellietsystemen, Denson satellieteceivers en televisies en zonnepanelen, Alphatronics televisies en accessoires en Camos produkten.

BM-SAT is tevens dealer van CanalDigitaal en Joyne

Za van  09.00-13.00
Zo gesloten

Camperaccessoires

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• mei 2019
    trinnet1

trinnet1

• november 2018

Onlangs mijn receiver laten vervangen zodat ik voorbereid ben voor de toekomst wat de satelieten zoeken betreft. Keurig uitgevoerd en ontvangen.

Arnold-en-Gerrie

Arnold-en-Gerrie

• augustus 2018

ik heb gebeld over mijn problemen met de schotel, en er werd zeer correct uitgelegd wat de problemen waren. afspraak gemaakt om met de camper te komen, en ze hebben alles op een zeer nette en keurige manier in orde gemaakt. met vooraf prijs opgaaf.

BurstnerJG985F

BurstnerJG985F

• januari 2018

Prima bedrijf met kennis van zaken. Handbediende schotel prima werkend gekregen, terwijl een ander alleen maar nieuw wilde verkopen. Ook zonder afspraak werd er toch tijd gemaakt. Kom zeker terug.

A.G.M.-van-de-Vondervoort

A.G.M.-van-de-Vondervoort