Kwikstraat Carwash XXXL

Zeist, Utrecht, Nederland

Over deze locatie

Op vakantie met een schone camper of caravan?

Campers en caravans krijgen het zwaar te verduren. Regen, zonlicht, stof, zand, blad en hars uit bomen. Zo maar een paar oorzaken van vervuiling en veroudering van de lak en / of de kunststof delen.

Rij daarom voor vertrek even langs de Kwikstraat. Uw camper of caravan wordt door ons vakkundig met de hand gewassen. Zo kunt u met een schone camper of caravan op vakantie. Wie wil dat nou niet?

Schoon de stalling in

Ook na afloop van het kampeerseizoen is reinigen belangrijk. Wanneer u uw caravan vuil in de stalling zou zetten, dan neemt de kans op verkleuringen en roest toe. Wij raden u dan ook aan om de caravan of camper ook na de vakantie te (laten) wassen.

100% handwas

Wij begrijpen dat u zuinig bent op uw vakantieverblijf. Daarom wassen wij uw caravan / camper met de hand. Om het dak te reinigen maken wij gebruik van een hoogwerker. Na het wassen wordt een beschermende polish aangebracht.

BOVAG

Onze medewerkers behandelen uw camper of caravan met de grootste zorg. Om u extra zekerheid te bieden, is Kwikstraat Carwash is aangesloten bij de BOVAG.

Kosten

De prijs voor camper / caravan wassen, inclusief een beschermende polish is € 67,50.

Maak gemakkelijk en snel online een afspraak

Campers en caravans wassen wij op afspraak. Een afspraak maakt u gemakkelijk online via onze website (https://carcleaningzeist.nl/afspraak-kwikstraat-carwash), of telefonisch via telefoonnummer 030-2074155.

Wasstraten

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• info@kwikstraat.nl

Aangesloten bij

• bovag

• september 2019

Onze Hymer camper na 4 maanden vakantie weer naar de wasstraat gebracht. Kwam er weer glanzend uit. Nu ook de bekleding laten reinigen, ook die ziet er weer als nieuw uit. TOP gedaan jongens, bedankt.

Miesja

• april 2018
    HenrienCorry

HenrienCorry

• juni 2017

Onze nieuwe camper na 7 weken onderweg geweest te zijn bij dit bedrijf laten wassen. Zij doen dat met de hand en het resultaat was okay. Zeer vriendelijke klantbenadering!

Wik

Wik

• juni 2017

Prima bedrijf. Klantgericht en leveren goed werk. Ik kom er 2x per jaar. In voor- en najaar.. Ze gaan zeer omzichtig te werk met zonnepanelen en dakluiken. Een aanrader.

Riessteam

Riessteam