Idenburg Car Solutions

Delft, Zuid-Holland, Nederland

Over deze locatie

Idenburg Car Solutions staat klaar voor u:
universeel onderhoud en reparaties aan personenauto's en campers, in-, uit- of overbouwen van auto-electronica,  zorgvuldig wassen en aanbrengen van lak- en kunststofbescherming. Onze speciaal hiervoor opgeleide technici gebruiken hiervoor de modernste technologiën.

Wij zijn gespecialiseerd in reconditionering en het aanbrengen van beschermings coatings voor campers en personenautos'. Wij hebben jarenlange ervaring in het terubrengen van de hoogglans van doffe campers door toepassing van de nieuwste technologiën, waaronder SILL Ceramic Coating. Het NKC-blad schreef hierover een enthousiast artikel.

Wij hebben vijf self-service wasboxen beschikbaar waarvan er één speciaal voor campers, aan één zijde voorzien van een handig en veilig loopperron. Zelf hogedrukwassen, schuimborstelen, spoelen, vlekvrij naspoelen en hotwax aanbrengen behoort hier tot de mogelijkheden.

Onze self-service wasboxen zijn 7 dagen per week 24 uur per dag open! De wasboxautomaten werken per tijdseenheid, door inworp van 0,50 en 1 of 2 Euro munten.

CamperonderhoudWasstraten

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!