mooie rustige plek met mooi uitzicht. goede basis om te wandelen of te fietsen, elektra €1,-/uur.

• december 2023

nice place to stay quitly and calm nearby bilzen. 😍 hier gaan we meer komen mooi plaats om te wandelen en te fietsen. electriciteit aanwezig en werkend. wat moet een mens meer hebben.

RockyRiderZ586

keurige plek, goed onderhouden en rustig kunnen slapen. onze camper van 7.36m kon er met gemak staan. stroomvoorziening niet gebruikt maar wel aanwezig.

• december 2023

Grote-Spouwen: Blondeswinning.