Camping Holsteenbron

Zonhoven, Limburg, Vlaanderen, België

• juli 2024

niet groot maar heerlijk rustig, en zalig genoten van pasta met cava,bezorgd op de mooi omheinde camping plek

• juni 2024

zeer vriendelijke beheerders met hart voor de zaak. mooie schone camping met alle voorzieningen die je nodig hebt.

Sandyshow

We kwamen op camping Holsteenbron uit tijdens onze tocht richting huis. We werden vriendelijk ontvangen en merkten al snel dat hier mensen werken met hart voor de camping. Mooie voorzieningen en een heerlijk terras.

• juli 2024

• juni 2024